* ვიმუშავეთ ჩვენი პროექტის დაგეგმვაზე.
* ვნახეთ გარდნერის პრეზენტაცია
* შევავსეთ დიფერენცირებული სწავლების ნაკვეთი. გამოვკვეთეთ დავალებები სხვადასხვა საჭიროებების მოსწავლეებისთვის.
* აღვნიშნეთ სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები, ტექნოლოგია - პროგრამული უზრუნველყოფა, ბეჭდვითი მასალები.
* გავეცანით აქტივობა 3-ს. მასალები მოსწავლეთა ხელშეწყობის მიზნით.
* შევქმენი მოსწავლისთვის პრეზენტაციის შაბლონი. ვასილიტაციაამზადებ მასალას წარმატების მიღწევის მიზნით (სკაფოლდინგი)
* გავეცანი რესურსებში "მოსწავლეთა მხარდაჭერა" .
* რესურსებში გავეცანით ფასილიტაციას.
* ფასილიტაცია - წინასწარ ვაძლევ გეზს, მიმართულებას, რაზეც ვაკეთებთ პროექტს. ( შევქმენი სქემა პროექტისთვის). უნდა ვაჩვენო ვიდეოც.
* დავალაგეთ ჩვენი პორტფოლიო.
* დავალება: მოდული 6 წავიკითხოთ. VII დღის რეფლექსია. კომენტარები ერთმანეთის ბლოგზე. მოვაწესრიგოთ პორტფოლიო.
* ვნახეთ გარდნერის პრეზენტაცია
* შევავსეთ დიფერენცირებული სწავლების ნაკვეთი. გამოვკვეთეთ დავალებები სხვადასხვა საჭიროებების მოსწავლეებისთვის.
* აღვნიშნეთ სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები, ტექნოლოგია - პროგრამული უზრუნველყოფა, ბეჭდვითი მასალები.
* გავეცანით აქტივობა 3-ს. მასალები მოსწავლეთა ხელშეწყობის მიზნით.
* შევქმენი მოსწავლისთვის პრეზენტაციის შაბლონი. ვასილიტაციაამზადებ მასალას წარმატების მიღწევის მიზნით (სკაფოლდინგი)
* გავეცანი რესურსებში "მოსწავლეთა მხარდაჭერა" .
* რესურსებში გავეცანით ფასილიტაციას.
* ფასილიტაცია - წინასწარ ვაძლევ გეზს, მიმართულებას, რაზეც ვაკეთებთ პროექტს. ( შევქმენი სქემა პროექტისთვის). უნდა ვაჩვენო ვიდეოც.
* დავალაგეთ ჩვენი პორტფოლიო.
* დავალება: მოდული 6 წავიკითხოთ. VII დღის რეფლექსია. კომენტარები ერთმანეთის ბლოგზე. მოვაწესრიგოთ პორტფოლიო.
მშვენიერი გვერდია! საინტერესოა, მოსწავლეებს ვურცევ ,რომ დაათვალიერონ!
ReplyDelete